طاق پیروزی نمادی زیبا از تاریخ فرانسه

 جاذبه های فرانسه، طاق پیروزی

طاق پیروزی نمادی زیبا از تاریخ فرانسه

 طاق پیروزی بنایی منحصر بفرد از تاریخ فرانسه که در میدان شارل دوگل و در انتهای غربی خیابان شانز الیزه پاریس واقع شده است. این بنا زیبا به دستور ناپلئون اول در سال ۱۸۰۶ به افتخار سربازانی که در طول تاریخ و به ویژه در دوران خود حکومت ناپلئون جان خود را در راه فرانسه فدا کرده‌ بودند ساخته شد. البته ساخت آن در همان دوران به پایان نرسید. این بنا بزرگ ترین طاق نصرت دنیا نیز به شمار می رود. ایده آن نیز از طاق نصرت تیتوس رومی ها الهام گرفته شده است.

این طاق زیبا توسط «ژان فرانسوا ترز شالگرین» طراحی شده است. در طراحی این بنا اشکال ن و مردان جوان و فرانسوی به نمایش درآمد که با دست خالی در برابر سربازان آلمانی که سراپا زره‌پوش بودند در حال مبارزه هستند. ارتفاع بنا ۴۹٫۵ متر، عرض آن ۴۵ متر و عمق این بنا ۲۲ متر است. در دیوارهای داخلی و بر فراز این طاق نصرت نام فرماندهان نیروهای فرانسوی در این جنگ‌ها نقش بسته است. در زیر این بنا نیز مقبره یکی از سربازان گمنام جنگ جهانی اول واقع شده است.

 طاق پیروزی معماری مربعی شکل دارد و ۱۲ خیابان شهر پاریس را به یکدیگر وصل می کند. هر کدام از این خیابان ها به نام سربازانی گذاشته شده اند که در حفاظت از سرزمین مادری خود، جانشان را فدا کرده اند. در ضلع شرقی طاق پیروزی، به طور دایم مشعلی به یاد سرباز گمنام روشن است. این مشعل با گاز شهری می سوزد و هرگز خاموش نمی شود.

 برای بالا رفتن از آن آسانسور وجود دارد اما از پله ها نیز می توانبالا رفت. برای رسیدن به بالای طاق، ۲۳۴ پله را باید بالا رفت. از بالای این طاق می توان جاهای دیگر پاریس همچون شانزه لیزه و کلیسای نوتردام را دید و از دیدن آنها لذت برد.

برای دریافت ویزای شینگن فرانسه , وقت سفارت فرانسه طبق اطلاعات زیر عمل کنید:

ویزای شینگن فرانسه, با ما برای گرفتن ویزا از مطمئن ترین روش استفاده میکنیم که کاملا قانونی بوده و در صورت استعلام مدارک توسط سفارت قانونی بودن و ثبت رسمی شدن آن اثبات میگردد و شما بدون کوچکترین نگرانی ویزا را دریافت و از سفر خود لذت خواهید برد.

وقت سفارت فرانسه به صورت فوری در سایت ویزای شینگن برای آن دسته از عزیزانی که به علت نداشتن وقت کافی و یا اطلاعات لازم توانایی دریافت وقت مصاحبه ندارند، انجام این کار توسط ما امکان پذیر است.

منبع: ویزای شینگن


sitevisa فرانسه ,تاریخ ,پیروزی ,دریافت ,نصرت ,خیابان ,تاریخ فرانسه ,نمادی زیبا ,پیروزی نمادی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود تحقیق هر چی که بخوای پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان پانا دانلود مجله اینترنتی قرمز | مجله زیبایی، سرگرمی، فرهنگی، هنری، فناوری فیریجات صنعت حرفه ای گردشگری